keyboard_arrow_right Dodaj Ofertę
keyboard_arrow_right Zaloguj się
keyboard_arrow_right Zarejestruj się
keyboard_arrow_right Strona główna
keyboard_arrow_right Przemysł
keyboard_arrow_right Szukaj
keyboard_arrow_right Kupować
keyboard_arrow_right Sprzedać
keyboard_arrow_right

Pytania i Odpowiedzi

1. Do czego mogę używać maszyn sprzedaży?

 

Ogólnie rzecz biorąc, Sales Machinery to międzynarodowy rynek maszyn przemysłowych następnego poziomu. Każdy oficjalny dealer nowych i używanych maszyn, a także firmy sprzedające specjalistyczny sprzęt i osoby prywatne, mogą się zarejestrować. Tutaj możesz zamieszczać ogłoszenia i sprzedawać swój sprzęt na całym świecie. Możesz także kupić dowolny sprzęt z głównych branż przemysłu ciężkiego, a także części zamienne, równie ważne jak maszyny. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź tę stronę.

 

2. Jak mogę się zarejestrować?

 

Rejestracja w Sales Machinery jest niezwykle łatwa dla każdego użytkownika. Wystarczy kliknąć przycisk Zarejestruj się.

 

Zostanie wyświetlony formularz Utwórz nowe konto. Musisz wybrać, czy jesteś osobą fizyczną, czy firmą.

 

Upewnij się, że wypełniłeś wszystkie wymagane pola. Następnie zaznacz Warunki korzystania i Polityka prywatności.

 

Następnie kliknij przycisk Nie jestem robotem i wybierz wymagane obrazy

 

Już prawie jesteś, jedno kliknięcie od REJESTRACJI. Kliknij Zarejestruj

 

Gratulacje, możesz teraz publikować reklamy i / lub zacząć szukać sprzętu!

 

3. Jak opublikować reklamę?

Aby opublikować reklamę, musisz wypełnić następujące informacje w następujących wymaganych polach:

Zamieść reklamę (dla wszystkich kategorii)

  • Przemysł
  • Kategoria
  • Podkategoria

Podstawowe informacje (dla wszystkich kategorii)

  • Wykorzystanie
  • Marka
  • Model
  • Rok
  • Cena
  • Zawiera VAT

Za każdym razem, gdy klikniesz przycisk DALEJ, upewnij się, że wypełniłeś wymagane pola.

Techniczne (różne dla różnych kategorii)

Tutaj musisz dodać informacje techniczne o swoim sprzęcie / maszynie.

 

Musisz wypełnić wymagane pola (różne dla różnych kategorii), sprawdź przykład w następujący sposób:

 

Aby opublikować reklamę w dowolnej kategorii, musisz wypełnić następujące pola:

 

  • Rodzaj silnika
  • Transmisja
  • Posiadać wagę
  • Godziny motogodzin / km

Dla każdej branży / kategorii / podkategorii masz różne cechy jako opcje. Większość opcji można znaleźć w rozwijanym menu z wieloma opcjami dla Twojej wygody. Jeśli Twój sprzęt ma więcej informacji technicznych niż dostarczone przez nas wypełniacze, możesz dodać je w informacjach dodatkowych jako opis. Jeśli Twój sprzęt / maszyna nie ma wszystkich informacji technicznych, które wizualizujemy, zawsze możesz pominąć ten krok. Dopiero po wypełnieniu wymaganych pól możesz iść do przodu.

Dodatkowe wyposażenie (różne dla różnych kategorii)

Tutaj nie ma wymaganych pól, ale tyle opcji, które wybierzesz, tym lepiej dla kupującego, aby uzyskać wyobrażenie o twoim sprzęcie / maszynie.

Lokalizacja i informacje dodatkowe (wymagane dla wszystkich kategorii)

Lokalizacja twojego sprzętu / maszyny jest polem wymaganym. Możesz łatwo wpisać swój adres, najpierw wybierając kontynent, kraj (ponownie z rozwijanym menu), a następnie musisz wpisać adres miasta.

  • Lokalizacja
  • Więcej informacji
  • Opis (Tutaj możesz wpisać własny tekst opisujący stan urządzenia / sprzętu itp.)

Zdjęcia, wideo, oraz pliki (dla wszystkich kategorii)

  • Zdjęcia do Reklamy (Możesz przesłać do 15 (piętnaście) plików tylko w następujących formatach: jpg, jpeg lub png)
  • Pliki (jeśli chcesz, możesz załączyć certyfikaty plików, specyfikację, szpon tylko w formacie PDF)
  • Wideo (masz opcję opublikowania filmu (niewymagane)

Plik wideo można przesłać z urządzenia lub wkleić link YouTube ze swojego kanału.

 

Podczas wpisywania reklamy dowiesz się, które pola są wymagane, a które opcjonalne.

 

Jeśli dane zostały pomyślnie wprowadzone w polach, musisz kliknąć przycisk Podgląd i zapisanie reklamy, aby przesłać reklamę. W przypadku, gdy wprowadzone informacje nie będą wystarczające, nie będzie można kontynuować, ale zostaną zwrócone do miejsca, w którym należy wprowadzić obowiązkowe informacje dotyczące reklamy. Jeśli nie masz lub nie znasz wymaganych informacji o polach, spróbuj wpisać 0 (zero) lub skontaktuj się z nami. Gdy publikujesz reklamę, będziesz mieć możliwość komunikowania się z administratorem za pośrednictwem czatu na żywo wyświetlanego po prawej stronie ekranu. Twoja reklama nie zostanie opublikowana, chyba że klikniesz przycisk ZAPISZ w obu prawym rogu. Następnie będziesz mieć możliwość wypromowania swojej reklamy. Jeśli nie chcesz promować swojej reklamy, wybierz trzecią opcję BEZ PROMOCJI i przycisk Zapisz i zamknij. Teraz możesz zobaczyć listę ze wszystkimi swoimi reklamami, gdzie możesz łatwo skopiować cechy tej samej reklamy za pomocą tego przycisku https://sales-machinery.com/userfiles/New_icon.png i możesz dokonać zmian w zależności od następnego komputera, który chcesz opublikować.

 

Możesz także EDYTOWAĆ swoją reklamę, naciskając przycisk https://sales-machinery.com/userfiles/edit_icon.png. Lub jeśli potrzebujesz, możesz dezaktywować reklamę, kliknij ten przycisk https://sales-machinery.com/userfiles/pause_icon.png.

4. Jak wysłać wiadomość?

Możesz wysłać wiadomość do sprzedawcy na kilka sposobów:

  • Przeglądając reklamę i chcąc wysłać wiadomość do sprzedawcy, możesz znaleźć przycisk Zacznij chat (poniżej informacji o sprzedawcy), gdy sprzedawca jest online. Jeśli sprzedawca jest offline, możesz wysłać zapytanie bezpośrednio z poniższego formularza.
  • Po kliknięciu ikony koperty wysyłkowej w górnym menu witryny

Podczas przeglądania strony sprzedawcy naciśnij przycisk Zacznij chat w sekcji kontakt, gdy sprzedawca jest online. Jeśli sprzedawca jest offline, możesz wysłać zapytanie bezpośrednio z poniższego formularza.

Warunkiem korzystania z systemu czatu Sales Machinery jest zalogowanie się, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. W przeciwnym razie nie będziesz mógł korzystać z systemu czatu.

 

5. Co mogę edytować na swoim koncie?

Strona Edytuj konto zawiera następujące panele:

  • Podstawowe informacje
  • Informacje dodatkowe

Podstawowe informacje możesz zmienić następujące ustawienia na swoim koncie:

 

  • Dane użytkownika
    • Imię
    • Nazwisko
    • Kraj
    • Telefon
    • Miasto
    • Zamek błyskawiczny
  • Adres
  • Informacje o firmie (jeśli konto jest zarejestrowane z tego typu)
    • Nazwa firmy
    • Numer VAT (opcjonalnie)
    • Właściciel
    • IBAN
    • Zmień hasło

 

W możesz zmienić na swoim koncie:

 

  • Informacje użytkownika
    • Profil na Facebooku
    • Profil na Youtube
    • Opis
    • Logo / awatar
    • Oficjalny dealer następujących marek (jeśli jesteś oficjalnym sprzedawcą)
    • Języki mówione
    • Podstawowa waluta
    • Podstawowy język
    • Podstawowy system jednostek
  • Adresy
  • Zdjęcia

Możesz edytować wszystkie wyżej wymienione opcje. Jedynym szczegółem na Twoim koncie, którego nie możesz edytować na tej stronie, jest Twój adres e-mail. W przypadku potrzeby edycji adresu e-mail należy się z nami skontaktować.

 

6. Jak mogę edytować moje konto?

Możesz uzyskać dostęp do strony z następujących lokalizacji:

 

  • Przycisk koła zębatego w górnym menu witryny
  • W sekcji Edytuj konto, która znajduje się w menu rozwijanym przycisku portretu, który znajduje się również w górnym menu witryny

 

7. Jak odnowić mój abonament?

 

Aby odnowić subskrypcję, kliknij przycisk Odnów na górze strony Moje reklamy, a następnie przycisk Kup abonament, gdzie pojawi się lista opcjonalnych planów. Możesz przejść do tej strony również ze strony Subskrypcja / Kredyty / Zamówienia. zostanie przekierowany na nową stronę, na której można wyświetlić informacje o zamówieniu. Konieczne będzie również podanie informacji wymaganych do wystawienia faktury, a także formularza płatności. Następnie naciśnij przycisk Zamów teraz i kontynuuj płatność.

 

8. Jak sprawdzić poprawność mojego kodu promocyjnego?

 

Weryfikacja i weryfikacja kodu promocyjnego odbywa się poprzez zaznaczenie pola Mam kod promocyjny, można go znaleźć na dole strony. Aby zweryfikować i sprawdzić poprawność kodu promocyjnego, musisz wpisać kod promocyjny w polu i nacisnąć przycisk Sprawdź, a następnie przejrzeć jego ofertę i nacisnąć przycisk Zastosuj, aby go aktywować. Pamiętaj, że niektóre kody promocyjne zastąpią Twoją subskrypcję nową, a nowa całkowicie zastąpi poprzednią, bez względu na to, co to jest.

 

9. Co to są kredyty?

 

Kredyty są wirtualną walutą na platformie SalesMachinery. Dzięki niemu możesz kupić dodatkowe reklamy (na wypadek, gdy osiągniesz dozwolony limit bieżącego pakietu) i promować swoje reklamy. Gdy chcesz promować swoje reklamy i jeśli brakuje Ci kredytów, pojawi się ekran, na którym możesz kupić pozostałe kredyty.

 

10. Jak mogę kupić kredyty?

 

Możesz kupić kredyty z dolnego panelu w zakładce Kredyty, jest pole, w którym możesz wpisać liczbę potrzebnych kredytów. W tym samym panelu pojawi się cena wybranych kredytów odpowiadająca liczbie wybranych kredytów. Przycisk Zamów przeniesie Cię na stronę płatności.

 

11. Jak mogę kupić maszynę / sprzęt / pojazd / części zamienne?

Musisz być zarejestrowanym użytkownikiem, aby po raz pierwszy kupić maszynę / pojazd / wyposażenie / części zamienne. Jeśli chcesz tylko zobaczyć reklamy, niekoniecznie musisz mieć konto Sales Machinery. Jeśli spróbujesz zamówić coś z witryny, nastąpi przekierowanie do rejestracji. Aby kupić maszynę / pojazd / wyposażenie / części zamienne po zalogowaniu, możesz teraz rozpocząć szczegółowe wyszukiwanie sprzętu / maszyny / części zamiennych, które chcesz kupić. Możesz rozpocząć wyszukiwanie na stronie głównej Sales Machinery lub klikając przycisk KUP. Tak czy inaczej najpierw musisz wybrać PRZEMYSŁ, w którym najlepiej pasuje Twoja maszyna / pojazd / sprzęt / części zamienne, a następnie wybierz kategorię i, jeśli jest to opcjonalna podkategoria. W ten sposób będziesz mógł używać i stosować filtry do bardziej szczegółowego wyszukiwania. Największą zaletą naszego silnika filtrów jest to, że możesz zobaczyć tylko filtry, które mają opublikowane reklamy w tej kategorii. W ten sposób możesz zaoszczędzić jeszcze więcej czasu. Na przykład: jeśli szukasz cysterny, musisz najpierw przefiltrować przemysł transportowy, a następnie kategorię ciężarówek, a następnie podkategorię jako cysterny. Teraz możesz zobaczyć listę marek (pojawią się tylko marki cystern opublikowanych w SM) Przyczepy Cysterny, po wybraniu marki i kliknięciu przycisku ZASTOSUJ zobaczysz listę tylko modeli opublikowanych na Platforma Sales Machinery. Możesz jeszcze dokładniej wyszukiwać filtry, stosując więcej filtrów, takich jak rodzaj silnika, skrzynia biegów, klimatyzacja itp.

 

Po przejrzeniu listy z opublikowanymi reklamami i wybraniu najlepszej maszyny pasującej do Twojego budżetu i lokalizacji, musisz skontaktować się ze sprzedawcą. Po wybraniu reklamy, którą chcesz kupić maszynę / pojazd / wyposażenie / części zamienne, możesz teraz kontynuować zakup. Jest to możliwe tylko poprzez skontaktowanie się ze sprzedawcą za pośrednictwem strony internetowej. Istnieją 3 sposoby skontaktowania się ze sprzedawcą:

 

  • Numer telefonu sprzedawcy
  • Porozmawiaj ze sprzedawcą za pośrednictwem naszego systemu czatu
  • Wyślij zapytanie o reklamę

Możesz znaleźć te 3 metody na stronie dowolnej reklamy.

 

Jeśli wybierzesz pierwszą metodę, po prostu kliknij przycisk, aby wyświetlić numer telefonu całego sprzedawcy i przeprowadzić z nim rozmowę telefoniczną. Najłatwiejszym sposobem, aby zapytać o konkretną reklamę bez nieporozumień, jest podanie miejsca, w którym ją zobaczyłeś (a mianowicie Sales Machinery) i podanie numeru reklamy, jeśli możesz sprawdzić ją na swoim koncie przed dzwonieniem.

 

Jeśli wybierzesz drugą metodę, naciśnij przycisk Zacznij chat i rozpocznij czat ze sprzedawcą. Jeśli sprzedawca nie jest online, zostanie natychmiast o tym poinformowany, ponieważ informujemy odbiorcę, do którego wysłałeś wiadomość, i będzie ona częścią korespondencji historycznej na stronie Sales Machinery, gdy użytkownik ponownie się zaloguje. Dzięki tej metodzie nie musisz określać liczby reklam, ponieważ pojawi się okno czatu sprzedawcy.

 

Jeśli wybierzesz trzecią metodę, naciśnij przycisk Żądanie i wpisz zapytanie. Jeśli sprzedawca jest online, natychmiast zobaczy Twoją wiadomość w oknie czatu na żywo. W przypadku, gdy dealer jest offline, po ponownym zalogowaniu otrzyma wiadomość na swój adres e-mail i system czatu w Sales Machinery.